دانلود WHMCS فارسی و راست چین نسخه 8.8 (رایگان)

مقدمه دانلود WHMCS رایگان

آخرین آپدیت در تاریخ 2 مهر 1402 به نسخه 8.8 یعنی آخرین نسخه ارائه شده در سایت اصلی جهت دانلود WHMCS

سلام و عرض ادب خدمت تمامی دوستان عزیزم. من امیرحسین گروسی هستم و همونطور که شاید خیلی از شماها بنده رو در زمینه هاستینگ بشناسید خدمات مختلفی رو همکاران حوزه هاستینگ و افرادی که از اسکریپت whmcs استفاده می‌کنند ارائه می‌کنم.یکی از مشکلات متعدد دوستانی که در هاستینگ کار می‌کنند.

این هست که هیچ سایتی به صورت تخصصی با کیفیت و با کیفیت خیلی خوب اسکریپت whmcs رو به صورت کامل و سالم و نال شده برای دانلود قرار نداده و لذا نیاز هست شما هر دفعه برای آپدیت های جدید هزینه بسیار سنگینی را پرداخت کنید. اما از این به بعد شما می توانید به صورت کاملا رایگان نسخه ۱۰۰ درصد فارسی و راست چین شده و کاملاً سالم نال شده رو از وبلاگ من دانلود کنید.

دانلود WHMCS
دانلود رایگان WHMCS

اگر حوصله خواندن ادامه متن را ندارید از همین جا روی این لینک کلیک کنید و پس از یک ثبت نام ساده اسکریپت رو دانلود کنید. تاکید می کنم که این نسخه کاملا فارسی و راست چین شده و همواره آخرین نسخه و سعی می‌کنند در کمترین زمان برای دانلود شما قرار بدم و آپدیت ها و به روز رسانی ها را به صورت مداوم و منظم انجام بدم.

اما برای دوستانی که نمیدونن اسکریپت whmcs چی هست یه مقدار از این اسکریپت صحبت می کنم و همچنین آموزش نصب و ارتقا و لینک دوره آموزش کامل این اسکریپت رو برای شما قرار میدم.

WHMCS چیست ؟

خوب به صورت خلاصه اگر بخوام خدمتتون بگم ‏whmcs یک اسکریپت بسیار قدرتمند برای مدیریت و راه اندازی اتوماسیون در شرکت های هاستینگ هست که سالها پیش توسط شرکت آمریکایی whmcs طراحی شده و تا به امروز بیش از دهها هزار مشتری و شرکت در دنیا از این اسکریپت قدرتمند برای کارهای مختلفی استفاده می کنند. اگر بخوام خلاصه براتون بگم مهمترین کار whmcs اتوماسیون است یعنی اتومات کردن کارهای شما به خصوص شرکت های هاستینگ. این اسکریپت به شما این اجازه رو میده که زمانی که مشتری سفارش سرویس هاست به شما میده این سیستم به صورت اتومات به نمایندگی هاست یا سرور ای که شما تهیه کردین متصل میشه و هاست مشتری رو به صورت اتوماتیک میسازه و براش مشخصات هاست رو ارسال میکنه و همچنین در موعد مقرر ماهانه یا سالانه فاکتور مشتری رو صادر میکنه و برای این ایمیل میکنه که اگر پرداخت نکنه این فاکتور معلق میمونه و سرویس هاست کاربر رو مسدود میکنه در واقع به جای اینکه شما نیاز باشه چندین کارمند داشته باشید تا فاکتورهای مشتریان را مدیریت کنند و سرویس هاشون رو کنترل کنند یا سرویس هاشون رو به مشتری ها تحویل بدهند whmcs به صورت یک ربات کاملاً حرفه‌ای و دقیق همه این کارها را بدون هیچ ایراد و اشکالی برای شما یک تنه انجام میده.

ویژگی های WHMCS:

از دیگر ویژگی‌های این اسکریپت قدرتمند هست که این اسکریپت نه‌تنها برای هاستینگ ها بلکه برای افرادی که خدمات مجازی ارائه می کنند مثل خدمات طراحی سایت طراحی گرافیک سئو خدمات بک لینک و غیره که گاه آن نیاز به تمدید ماهانه یا سالانه دارند و یا این که خدماتی هستند که نیازی به ارسال کالای فیزیکی ندارند این اسکریپت بسیار به شما کمک می کند چرا که این اسکریپت بسیار تمیز و سبک نوشته شده و در مقابل ترافیک بسیار بالا به راحتی دوام میاره و امکانات بسیار بسیار زیادتری به نسبت اسکریپت های مشابه مانند وردپرس یا جوملا به شما ارائه می کند

و البته که در سال‌های اخیر فروشگاههای فایل بسیار زیادی را دیدم که به جای استفاده از وردپرس از whmcs استفاده کردند چراکه برای فروشگاه فایل نیز این اسکریپت به شدت قدرتمند و عالی عمل میکنه و بسیار بسیار دردسرهای کمتری به نسبت وردپرس ای که اکثراً آن را دوست دارند خواهد داشت. راحت‌تر بهتون بگم تقریباً در هفتاد درصد مواقع شما برای یک فروشگاه میتونید از whmcs استفاده بکنید حتی گاه ندیدم فروشگاههایی که محصول فیزیکی راه می کنند با whmcs محصولات شون رو به فروش می رسانند.

با تمام این موارد WHMCS که اسکریپت ساده و مبتدی نیست لذا نیاز هست حتماً و حتماً برای شروع کار به صورت کامل آموزش ببینید تا در مسیر خودتون به مشکل نخورید من امیرحسین گروسی در WHMCS حدود سه سال هست که به صورت جدی در حال فعالیت تخصصی هستند و قالب های یه مختلفی برای این اسکریپت طراحی یا بومی سازی کردم همچنین دو سال نیز در سایت شخصی خودم و دو سال نیز در سایت هاستینگ به صورت کامل و تجربی با این اسکریپت کار کردم و تجربیات مختلف خودم رو در قالب یک دوره جامع آموزشی ویدیویی کامل و رایگان در اختیارتون قرار دادم که لینکش رو در پایین همین پست قرار دادم تا بتونید در دوره جامعه من ثبت نام کنید و آموزش ببینید.

چند نکته قبل از شروع :

قبل از شروع کار یه نکته ای رو خدمتتون می خوام بگم.یک سری سایت ها نزدیک به دو سه سالی هست که در ایران شروع به فعالیت کردند و دارند نسخه فارسی و سالم ‏whmcs رو ارائه میدن.داخل این سایت ها این اسکریپت به صورت پولی قرار داده شده و البته کمی هم پشتیبانی ارائه میشه که البته اکثر دوستان از این پشتیبانی ها ناراضی هستند. حتما باید خدمتتون بگم چه نوع کار من با چنین وب‌سایت‌هایی از جمله whmcs فارسی متفاوت است و من روی این نسخه به شما پشتیبانی نخواهم داد اما تضمین عملکرد صحیح و سالم بودن این نسخه نان را به شما می دهند. البته که تلاش می کنم اگر سوالی بود و تماس گرفتیم جواب بدم اما طبیعتاً نمیرسم به تمام این سوالات پاسخ بدم.

روش نصب WHMCS در هاست دایرکت ادمین :

در این ویدیو به صورت کامل روش نصب WHMCS رو در کنترل پنل دایرکت ادمین توضیح دادم که میتونید ببینید و به راحتی خودتون نصب کنید و نیازی نیست از این پس به کسی هزینه بدید براتون نصب کنه. در ضمن در انتهای همین آموزش میتونید لینک دانلود آخرین نسخه فارسی و راست چین این اسکریپت رو ببینید.

روش نصب WHMCS در هاست سی پنل :

در این ویدیو به صورت کامل روش نصب WHMCS رو در کنترل پنل سی پنل توضیح دادم که میتونید ببینید و به راحتی خودتون نصب کنید و نیازی نیست از این پس به کسی هزینه بدید براتون نصب کنه. در ضمن در انتهای همین آموزش میتونید لینک دانلود آخرین نسخه فارسی و راست چین این اسکریپت رو ببینید.

آموزش ارتقا WHMCS به صورت دستی:

اگر قبلا هر نسخه ای از این اسکریپت رو نصب داشتین و دارین باهاش کار میکنین هیچ مشکلی نیست میتونید با استفاده از ویدیو آموزش ارتقا WHMCS استفاده کنید و نسخه خودتون رو به این نسخه ارتقا بدید. بله فکر همه جاشو کردم چی فکر کردین!

آموزش جامع و کامل ویدیویی WHMCS

دانلود WHMCS
آموزش جامع و کامل ویدیویی WHMCS

همچنین خب یکی از حوزه هایی که بنده در اون فعال هستم آموزش هست و یکی از دوره های رایگان پرطرفداری که تا امروز ضبط کردم همین آموزش ویدیویی WHMCS بوده و البته بازم میگم رایگان قرارش دادم تا شما عزیزان بدونید نیت من خیر هست و هیچ قصد بدی مثل بعضی از دوستانی که این اسکریپت رو نال میکنن ندارم. خب این آموزش رو میتونید از لینک زیر ثبت نام کنید و راحت ببینید. حالا دوست داشتید اشکال نداره دوره های پولی من رو هم نگاهی بندازید گناه نمیشه 🙂

چند تا نکته که دوستانه و برادرانه میخوام خدمتتون بگم:

دانلود WHMCS فارسی:

خب دیگه زیاد صحبت کردم و میدونم خسته شدید. خسته نباشید ! لینک دانلود رو براتون قرار میدم میتونید برید و دانلود کنید و حالشو ببرید. اگر خواستید از من حمایت کنید داخل سایت فرانش یک سری دوره آموزشی قرار دادم. خیلی هم مفیده اگر بگیرید و ببینید. دوست داشتید تهیه کنید.

موفق باشید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *